سفارش تبلیغ
صبا ویژن

93/2/3
8:27 عصر

برگزاری دوره حضرت زهرا(س) شناسی در حرم حضرت معصومه

بدست دست نوشت در دسته گزارش

 

برگزاری دوره حضرت زهرا(س) شناسی در حرم حضرت معصومه

قم- ایرنا- دوره حضرت زهرا (س) شناسی در حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه (س) آغاز شد.

کد خبر: 81070356 | تاریخ خبر: 12/12/1392 - 17:30
 
به گزارش ایرنا به نقل از روابط عمومی آستان مقدس حضرت معصومه (س)، مرکز قرآن و حدیث آستان مقدس کریمه اهل بیت(ع) با نزدیک شدن به ایام فاطمیه، دوره کوتاه مدت حضرت زهرا (س) شناسی را برگزار می کند.

در دوره مذکور، مباحث کلی تاریخ شناسی، رفتار شناسی و معرفت شناسی حضرت فاطمه زهرا(س) در موضوعات ولادت و کودکی در مکه، جوانی در مدینه، ماجرای فدک، آثار و پیامدهای شهادت، سبک زندگی خانوادگی، جایگاه حضرت زهرا(س) در اسلام، پیام ها و هدایت های فاطمه زهرا(س)، حضرت زهرا(س) و قرآن، حضرت زهرا(س) در نگاه اهل سنت ، حضرت زهرا(س) از منظر معصومین(ع)، جریان شناسی فکری معارضان و سیری در زیارت این بانو ارائه می شود.

اساتید این دوره را نیز فضلای برجسته حوزه چون آیات و حجج الاسلام نظری منفرد، پور امینی، نجم الدین طبسی، سلیمانی، محمد جواد طبسی، جباری، رضوانی، اراکی، پورفر، محمد جعفر طبسی، اسکندری و یوسفی غروی تشکیل می دهند.

بر اساس این گزارش این دوره از روز یکشنبه 11 اسفند ماه به مدت دو هفته با حضور خواهران و برادران علاقه مند به آموزه های فاطمی، ساعت 17 در شبستان حضرت نجمه خاتون (س) حرم مطهر برگزار می شود.

به افرادی که در این دوره به صورت منظم شرکت کرده و در آزمون پایانی نمره قبولی کسب کنند، گواهی پایان دوره از سوی مرکز قرآن و حدیث کریمه اهل بیت(ع) اعطا می شود.ک/1

/8138/ 553
انتهای پیام /*
http://www7.qom.irna.ir/fa/NewsPrint.aspx?ID=81070356