سفارش تبلیغ
صبا ویژن

89/12/23
6:28 عصر

اسلام ناب محمدی، نه اسلام ایرانی

بدست دست نوشت در دسته اسلام ایرانی، اسلام ناب محمدی

 

Iran Kurdistan History & Civilization & Culture سربازان مادی در کنار سربازان پارسی در دولت مقتدر هخامنشیان 

این خبر را در برخی سایتها دیدم:

رییس‌جمهور در ادامه تاکید کرد: ما به دنبال الگوی اسلامی ایرانی هستیم؛ اسلامی به این مفهوم که هدف و الگویمان اسلامی باشد و ایرانی به این مفهوم که با روش‌های ایرانی کشور را بسازیم، که البته بحث دیگری وجود دارد به نام اسلام ایرانی که آن را در جای دیگری باز خواهم کرد.
وی ادامه داد: مفهومی که ما از ولایت می شناسیم بر اساس فهم ایرانی از اسلام است، نتیجه این فهم از اسلام در طول 1400 سال فردی مانند امام خمینی است، در حالی که نتیجه اسلام دیگران نتیجه دیگر است.http://www.dolateyar.com/view-9473.html

ولی باورم نشد..

چند روزی صبر کردم بلکه تکذیبیه ای صادر شود اما نشد!!

آیا با گذشت بیش از سی سال از پیروزی انقلاب اسلامی ایران باید به این نتیجه باطل برسیم؟

این کدامین اسلام ایرانی است که در جای خود باز خواهد شد؟ چرا شفاف سخن گفته نمی شود؟ اگر این اسلام همان اسلام اصیل و پاک و زلالی است که ریشه از محمد وآل محمد دارد و امام بزرگوار از آن به عنوان اسلام ناب محمدی یاد کرده است که شناخته شده است و امواج آن جهان را در نوردیده وموج بیداری اسلامی خاورمیانه را فرا گرفته  وپس از پهلوی، مبارک وبن علی را آوراه ساخته واساس کاخ سیاه سفید را لرزانده است.

واگر آن اسلامی است که ملت اسرائیل را به رسمیت می شناسد وآغوش باز به روی بازیگران سینما گشوده ونوروز را از شعائر الهی معرفی کرده ودر پی جشن جهانی نوروز وبالیدن به تخت جمشید است که این اسلام ناشناخته وهرگز به رسمیت شناخته نخواهد شد..

آیا شناخت ولایت بر اساس فهم ایرانی این است؟ اگر چنین است پس چرا امام صادق (ع) به ابو مسلم خراسانی ایرانی خودمان – که در پی به قدرت رساندن ایشان به مسند خلافت بود- اعتنایی نکرد وبه او فرمود: نه تو از یاران منی ونه این زمان زمان من!

اسلام ومذهب فراتر از قومیتها واحساسات ناسیونالیستی است..

اینگونه سخنان نسنجیده بر زبان راندن به ضرر شیعه وشیعیان تمام می شود، ودر عوض وهابیان ووهابی مسلکان ودشمنان انقلاب را شاد خواهد ساخت.